10 Jun. 2015

Hallo!

Ek het jou omtrent lanklaas gesien. Geen verskonings nie- my tweede boek is al lankal klaar en verskyn eersdaags op die rakke. Dis 'n opvolg op Gelyke Kans. So lyk sy:



Vir 'n paar maande was ek weer net 'n poplap met 'n stoflap (en soos altyd, 'n hekelpen) maar ek het verlede week 'n nuwe boek begin skryf. Heerlik, so in die sonnetjie. Ek is op die oomblik weer my weeklikse huishulp kwyt, en dis verstommend hoeveel tyd  klein goedjies opvreet. Stadig maar seker kom ek darem weer in 'n roetine, en ek is van plan om in die toekoms  meer hier met jou te kom kuier.

Wat in die maande tussenin gebeur het:

My brombeer was weg, terug, weg, terug. Jy weet hoe dit met sy werk gaan. Volgende week gaan hy weer vir 'n maand of so weg. My gekerm dat hy minstens winters hier moet wees sodat ek agter sy wye beerrug kan slaap, het op dowe ore geval. Maar ek kla nie te hard nie. Sy werk sit brood op die tafel, en te danke daaraan kan ek my passies uitleef.
Ons het nuwe kaste in ons aantrekkamer laat insit. Dit was 'n taak van epidermiese proporsies om twintig jaar se opgaargoed uit ons ou kaste te kry, om nie eens te praat van binnedring van my spasie en die verskriklike stof nie. Maar dis nou gedoen, en dit lyk pragtig. Ek sal 'n foto wys sodra die mure geverf is.
Uiteindelik het ons ook ons klein badkamer laat oordoen, wat 'n nog groter gedoente as die kaste  was. Maar dit was ook die stof en graas werd. Ons moet nog 'n blinder vir die venster paat maak, en 'n rak of twee opsit, dan wys ek vir jou hoe dit lyk.
Verder het ek geknutsel en gelees en so bietjie geskryf.

Hier is 'n paar knutselgoed uit my wolmandjie. Natuurlik het ek nie alles afgeneem nie, dit kry soms huise voordat ek daaraan dink.  Ek plaas nie vandag die skakels nie, maar laat weet my as jy na een van die patrone op soek is, dan soek ek dit.







Die diertjies is na kindertjies by 'n plek van veiligheid. 


 Drupmatjies. Ek weet nie hoeveel ek al hiervan gehekel het nie.




My pa se eetstoeltjie het 'n nuwe kabelkussing gekry (hierdie een het nie 'n patroon nie),




 die langbeenstoeltjie het 'n sitplekoortreksel gekry (ook uit my kop uit gehekel),


en ek het 'n nuwe rusplek vir my voete gehekel (geen patroon).




 'n Vriendin se gastetoilet se gordyntjie. Ek het dit van 'n prentjie afgehekel, so daar is ongelukkig nie 'n patroon nie.


My nuutste projek in wording.

Dis dan my storie vir vandag. Groete van huis tot huis!



4 opmerkings:

Stel het gesê...

Jy is sy!!
#lightbulbmoment
Ek het jou boek baie geniet, sien uit nr 2 :-)

Santie het gesê...

Ek is bly jy het hier gekuier, Christelle. Ek is 'n gereelde leser van Haak-en-stekie. En ek is baie bly jy het die boek geniet!

Stel het gesê...

:-) :-) :-)

Louisette het gesê...

Prachtige créaties, Fyne week